HTML

Gpor-hányok

Kőkemény gportál kritika, fikázások, miegymás.

Friss topikok

  • Adliz: Helló, nos, erre ennyit tudok írni: Ámen. No, meg: azért az erős, hogy ez csak gp-re igaz, ugyanis... (2008.05.07. 16:31) Du jú szpík ingliss?

Nem beszélek vele!

2008.12.04. 13:00 :: Keteberd

 Avagy kicsit komolykodjunk

Sok rajongói oldalon látom, hogy a szerkesztő(k) kiírják, hogy az oldal nem áll kapcsolatban a rajongott egyénnel. De hogy minek?

Nem állok kapcsolatban...

 

Talán egy, vagy másfél évvel ezelőtt láttam először ilyet, úgy látszik, akkor jött divatba.
Én már akkor tök nagy értelmetlenségnek tartottam, mivel egyrészt csak a helyet foglalja, másrészt meg sem a rajongás tárgya, sempedig annak bármely hozzátartozója vagy ismerőse vagy akárkilye sem fog (nagy valószínűség szerint) soha a büdös életbe ellátogatni arra a bizonyos oldalra. Hogy miért? Hát mikor böngészik Madonna magyar oldalakat? Vagy Britney? Soha! Jó, lehet, hogy egy magyar "celeb"(fú de gyűlölöm őket...) egyszer rátalál egy ilyenre, de nagyon kicsi a valószínűsége. Nincs nekik arra idejük...Meg egyébként is, nem igazán érdekli őket a Julcsika "rajongói oldija", ahol ki van jelentve, hogy ő bizony sose beszél a kedves sztárral...
Elkezdtem hát magyarázatot keresni eme furcsa jelenségre, mely egyre jobban elterjedt lett időközben, és már szinte mindenhol megtalálható.
Arra tudok gondolni, hogy egy kicsit komoly oldalnak akarnak tűnni, és ezért írnak ki ilyesmit. Azt gondolják, hogy ettől egy szinttel feljebb lépnek, és a tömegek jobban elfogadják majd őket. Mert ugye ahol már ilyen "komoly dolog" van, ott már egy jó oldalt találnak biztos.
A másik ötletem az volt, hogy a szerzői jogi nyilatkozatot próbálják helyettesíteni vele. A szerzői jogi nyilatkozat az a dolog, amiben a készítő kinyílvánítja, hogy ő pl. nem vállal felelősséget ezért és azért. Mert ugye ilyet nem látok túl sok helyen. (Ez pedig azt jelenti, hogy ha én mondjuk valamelyik hazánkban élő etnikumhoz tartoznék, és egy bizonyos oldalon rám nézve sértő megjegyzést találnék mondjuk a vendégkönyvben vagy a chatben, és nincs nyilatkozat, hogy az oldal tulajdonosa nem vállalja a felelősséget az oldal látogatói által tett esetleges megjegyzésekért, akkor én akár fel is jelenthetem a készítőt, mert az oldalán engem sértő tartalom kapott helyet. Na jó, ez ennél bonyolultabb, csak próbáltam elmagyarázni.)
Tehát arra gondolok, hogy valaki egyszer látott egy komolyabb oldalon egy ilyet, és abban látta, hogy a készítő nem áll kapcsolatban..., és gondolta, ő is csinál ilyet. És innentől jön az egymás majmolása történet...

Szia..., te vagy a legjobb!


  A másik. A rajongói oldalak chatjében és vendégkönyvében látni lehet olyan üzeneteket, hogy: "Szia Vanessa, te vagy a legjobb színésznő, én úgy szeretlek!" pl. Namost ez még egy értelmetlen dolog...Ismét jön az, hogy a kedves híresség, jelen esetben Vanessa Anne Hudgens sose fog egy gportálos oldalt látogatni. Tehát annak az esélye, hogy meglátja az üzenetet, nulla. És ha talán, nagyon nagyon talán odatévedne, mert puszta véletlenségből olyan hírdetést nyitna meg, ami magyar oldalra vezet, és ott lenne ennek is a linkje, és nem lépne ki rögtön a böngészőjéből, akkor talán meglátná. De basszus, NEM TUDNÁ ELOLVASNI!
 

Ezzel a bejegyzéssel is csak arra próbáltam rávilágítani, hogy egyesek milyen szinten képesek a másik majmolására, és mennyire nem gondolkodnak.

 

Szólj hozzá!

Címkék: nyiltakozat

Generation Kill

A bejegyzés trackback címe:

https://gporhanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr82803863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása